TYPO3 et messages de Google

WRInaute passionné
Salut,

Je reçois des messages de Google dans les outils pour les webmasters qui m'indiquent ceci :

Code:
As of the last crawl of your website, you appear to be running TYPO3 4.2. Google recommends that you update to the latest release. Older or unpatched software may be vulnerable to hacking or malware that can hurt your users. To download the latest release, visit the TYPO3 download page. If you have already updated to the latest version of TYPO3, please disregard this message.
 
If you have any additional questions about why you are receiving this message, Google has provided more background information in a blog post about this subject.
 
Best wishes, 

Google Search Quality Team

Problème je n'utilise pas TYPO3 ni un autre CMS sur mon site, que faire de ces messages (j'en ai déjà reçu 4 de GG) ?

Merci pour vos réponses.
 
WRInaute passionné
Oui je suis d'accord avec toi mais c'est quand même un peu stressant de recevoir ce type de messages de la part du grand manitou :) d'autant plus que j'ai d'autres sites construits de la même manière et je ne reçois pas de message TYPO3 de GG pour ces sites, c'est là ou je pige pas :?
 
Discussions similaires
Haut